söndag 25 maj 2008

Bus i benen

Sååh.
Ryggen värker. Om det är för att jag klantade mig för mycket när jag skulle köra "handvolt" borta vid Sannaskolan eller om det är för att jag har suttit för mycket vid datorn är omöjligt att säga. I alla fall så var jag & Ada fulla av glass och bus i benen när vi fick den otroligt smarta ideén att göra lite gymnastik. I nerförsbacke. Lååång nerförsbacke. Vi fick med oss alla skellettdelar hem i sitt ursprungliga format, tack och lov.
Jag blev lite förvånad när hon ringde i morse. Vi har inte varit med varandra på ett tag, och jag tänkte att vi kanske hade tappat kontakten. Men, vem vet, kanske kan man laga vilken trasig relation som helst bara genom att skicka 80 tomma SMS till den personen. ;)
Vi ska till akvarellen till sommarn, tillsammans med Lisa & Sandra förhoppningsvis. Det är tradition. Förra året gick följde vi med dem och badade och där träffade vi Sixten & Maurits (fast vi trodde han hette Anton då, det passade bättre). Sen gick vi hem och var i deras überlyxiga hus och hoppade studsmatta.
Sommarminnen hey hey, sommarminnen. Snart dags att skapa nya.
I år blir det väl farmor. Fast jag inte vill. Jomen när jag tänker efter är det ju faktiskt jättekul att tillbringa en vecka i en totalt öde by, så liten så att den (seriöst) inte finns på kartan & där den enda affären är ett snabbköp. Jihoo, som jag längtar!
Som tur är ska jag till sportscamp också en vecka, tillsammans med Linnea & Mathilda. Om det blir hälften så skoj som förra året är det ändå tillräckligt perfect. Jag och Mathilda hade en killpoängstävling. Jag vann såklart STOORT.
Sen drar jag och Nea iväg till Niiiice med hela familjen Axelsson. How Wonderful. Vi ska allt undersöka om franska killar är så snygga som alla säger. Det kommer bli kul i alla fall.
Förlåt för all onödig information. Vem bryr sig om vad en liten nästan 14-årig tjej gör på sommarlovet?
Ah, hon tydligen.. Ha det gôtt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ju INTE glömma att du ska hem till mig i sommar<3
Kramar från ika

Anonym sa...

Du vann kanske för att du dansade med Sebbe, du mämde inte han.. undra varför:O;)

men jag tycker jag skulle vunnit bara för (svart)krulltott kom och dansade bakommig:O:S

Anonym sa...

Du vann kanske för att du dansade med Sebbe, du mämde inte han.. undra varför:O;)

men jag tycker jag skulle vunnit bara för (svart)krulltott kom och dansade bakom mig:O:S


// Mathilda<3
kärlek till dig