söndag 24 augusti 2008

God Help me to do a better blog next time (och hur stavas blogg på engelska?)

Jag funderar på att skapa en ny blogg. Jag gillar inte designen på den här gamla. Det skulle liksom vara najs med en snyggare bakrund till exempel, vilket inte går att fixa på blogspot. Typsikt mig att välja en dålig sida. Inte bra.
Nu är jag lite ofokuserad, för jag sitter och chattar med typ 7 personer samtidigt, varav en är iran och inte fattar svenska (och just därför chattar ju Lina och jag och Mona så mycket vi kan på svenska enbart för att retas).
På tal om Lina & Mona så ska de komma hit på lördag! Äntligen är det min tur att ha hem dem.. eller.. det har du varit i.. typ väldigt länge, men äntligen blir det av!
Skickar... Åh, jag har letat efter den låten som Malin håller på att skicka till mig enda sedan jag såg Ringaren I Notre Dame första gången (vilket jag faktiskt skrev om här i bloggen). Den heter God Help the Outkast eller Esmeraldas Sång på svenska. Om det är någon här som är liiiite nyfiken på hur den går, så sök på God Help the Outkast på Youtube.
Men nej alltså, ju mer jag skriver här destu mer trist känns det. Jag MÅSTE byta blogg, nu. Så det här kan bli mitt sista inlägg i den här bloggen, kan alltså, för alla som känner mig vet ju hur snurr det kan bli med mig. Men, om jag byter säger jag till innan så att alla vet var de kan läsa mer om mitt ointressanta liv. :)
Have it najs bajs, om det här är sista gången jag skriver.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEEJ! Ja kan hjälpa dig fixa till din blogg mitt cv har du ju redan sett:P nelaa det vore superkul! På lörda kanske? vi ska ju hem till dej då, äntligen:D asså han iranien som vi chattade med börjar bli liiiiteee fööör mkt fööör mej nu..shit ty hälsar hela tiden och är artig och sånt snacka om jobbigt...men kom igen då skriv in dinj nya bloggadress på din nuvarande.. om du är smart^^ men föratt göra det här meddelandet kortare måste ja säga hejdå, skriv gääärna i vår blogg;O PUssaaaaaaarrr som en fjooortis gaaah ja har blivit fjorrtissmittadXD